Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2010 15:47 - Налагане на законите - Синя зона
Автор: pepybg Категория: Други   
Прочетен: 1370 Коментари: 1 Гласове:
2



"Въвеждането на правилата и законите в съвременното общество не е лесна работа. Като казвам "въвеждане" нямам предвид гласуването им в парламента или на сесия на общинския съвет, ами реалното им налагане в обществения живот..."

image

Както се вижда на снимката всички коли са паркирани от ляво по посока на движението, а както знаем по правилник ако не е указано друго паркирането става от дясно. За това и маркировката за Синя зона е направена от дясно.
Да спомена , че на тази улица така се паркира от години!

Прочетете коментарите за Синя зона ТУК!



Гласувай:
2



1. анонимен - Аз съм от Русе, точно с такава синя ...
26.02.2010 16:12
Аз съм от Русе, точно с такава синя зона като на фотоса. Паркирам от години там. Платените и незаети паркоместа, са почти толкова, колкото нагъчканите /вече след посиняването/ сумирани с празните. Заради съмнителна печалба, общината създаде претоварен Хаос. И предизвикани гротескни нарушения. Не зная чий е тоя болен мозък, създал това в нашият град? Далеч по-висока е цената от печалбата. Не искам да го коментирам повече. Във всеки случай, загубата е за всички нас и за Града.
Пишеш достатъчно на тая тема. Илюстрирай и мнението и на другата страна. Мнение е все пак...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pepybg
Категория: Регионални
Прочетен: 320585
Постинги: 147
Коментари: 83
Гласове: 227