Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2017 19:09 - Двойно обаждане, пич, от двете сим-карти
Автор: eboa Категория: Поезия   
Прочетен: 979 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Поръчай ми обаждане, пич,

Да, на същите номера,

Но побързай,

Че едно гадже ми обеща да ми свири романс

На едното уше,

Нали разбираш, това, което чува, но не подбира

Какво беше там, дето идва от планината

Нещо в квадратчета, лева колона, десно платно

Но малко бърза че има уредена пътека

Да умре, след като й сменят колянната става.

Затова дръж циганките нащрек,

Че съм умрел за качествен кючек.

Нещо с много зурли, така да се каже чисто българско

нещо с много ученички по чинове, с черни чорапогащи

Докато ми избият подметките с маратонките

Нещо нали ме разбираш Планета

Директно излъчване от слънчевия Димитровград.

С последователни включвания от Петрич,

По интернет, за да пригласят на т. нар. мелодия

Но побързай, че паяка може да ми ги вдигне,

Ако прецени, че са на четирите крака

Или че идват от планината .... 

 

Моливчето можеш да счупиш на две,

За да го носиш, елегантно, като кърпичка

В горното джобче. Или, ако прецениш, пич

направи с него каквото решиш

 

 

 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eboa
Категория: Поезия
Прочетен: 629673
Постинги: 741
Коментари: 459
Гласове: 4214
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031