Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2010 09:16 - Продължение на темата "Какво се случва около бл.431 в ж.к.Люлин! "
Автор: pepybg Категория: Регионални   
Прочетен: 2304 Коментари: 1 Гласове:
3



Продължение на снимковия материал  и на темата "Какво се случва около бл.431 в ж.к.Люлин! "

image

image

image

image

image

image

Какво да коментирам?Вижда се на снимките.Това ми напомня на някакъв абсурден сюжет от филм!Филм показващ някакъв апокалипсис.
Изпочупени пейки, стърчащи железа, пустеещи катерушки, кал и мизерия!


Тагове:   мизерия,   неправилно,


Гласувай:
3



1. teoana - Благодаря
09.03.2010 09:37
pepybg, благодаря ти за точния коментар.Точно такова е усещането ми- разруха, апокалипсис, тъга.....
Вярвате ли ми, не желая да гледам през прозорците на дома си, а когато съм навън гледам в земята.
Дано инспектората си влезе в ролята и разчисти малко. Иначе ще се надявам скоро да нацъфтят храстите и дърветата, та да направят картината по-поносима.
За съжаление положението в цяла София е подобно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pepybg
Категория: Регионални
Прочетен: 320352
Постинги: 147
Коментари: 83
Гласове: 227