Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2010 16:36 - Развитие на темата " Отново в жк."Люлин", мястото е пред бл.431"
Автор: pepybg Категория: Регионални   
Прочетен: 1364 Коментари: 0 Гласове:
1



Aвтор teoana

"Не съм писала отдавна.Колите може би се поизтеглиха от тревните площи? Някои са се събразили с глобите, но на болшинството не им пука!
Да знаете колко красиво беше през почивните дни, имаше моменти без нито една кола.

Вчера например бях на ръба на припадъка. Стоим си с детето до един цъфнал храст (колко ги чаках тези храсти, да освежат гледката)  и дъщерята чопли нещо в храста, аз я гледам и изведъж чувам скърцане на гуми, обръщам се и до мен на сантиметри прелетява едно сребристо БМВ. Ще видите и снимките по-долу.
Излаших се доста, блъскана съм от автобус на тротоара преди много години (нямам сериозни физически травми, но в психиката ми този случай си стои).
 
А детето откъде да го знам кога ще се затича към другата странта на алеята? Или аз с гръб да се бях дръпнала малко назад в този момент  та нали съм си на алеята, откъде да знам какво има зад мен?Разкрещях се с желание той да спре и да си направим скандал (осъзнавам, че от такива и бой мога да си отнеса), но младежа си отпраши и паркира без никакви вълнения на познатото ни вече място..."

image

image

image

Публикувам и предишен отговор на Столичен инспекторат - Люлин отново по същият случай:

"Уважаеми,граждани на Люлин! Уведомявам ВИ,че районен инспекторат Люлин при поредния опит да си свърши работата ,за неправомерно паркираните автомобили в тревни площи и детска площадка пред блок 431,съвместно с представители на 9 РПУ ,бяха наднати и заплашвани от собствениците на тези автомобили .Оказва се ,че това са собственици на скъпи автомобили,които вече сме санкционирали,но не са си взели поука от това и не мислят,че това е детска площадка!Не мислете,че не искаме да си свършим работата,но явно ще трябва да търсим други методи за отстраняване на този проблем,а именно Център за Градска Мобилност!Надявам се,че тогава ще оцените това,което правим и на каква цена!Дано хората проумеят,че законите и наредбите трябва да се спазват!
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!.."

Господа и Вие мили дами от Столичен инспекторат - Люлин!Проблемите при изпълнение на служебните Ви задължения едва ли интересуват някого?Ние като граждани и данъкоплатци искаме от Вас резултати.Полицаите за украшения ли стояха? Защо не арестуваха някого за обиди и заплахи към длъжностно лице?



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pepybg
Категория: Регионални
Прочетен: 320562
Постинги: 147
Коментари: 83
Гласове: 227